Kategoria Google Ads
Reklama w Google Maps 2025: Kompletny Poradnik Jak Skutecznie Promować Firmę Lokalnie

Reklama w Google Maps to jeden z najprostszych sposobów na przyciągnięcie klientów z lokalnego rynku. Potencjalny klient widzi dokładną odległość do Twojej firmy i na tej podstawie podejmuje decyzję — jeśli nie kliknie, nie ponosisz kosztów. Jest to szczególnie skuteczna…
Reklama Kanału na YouTube

Szybki wpis dla osób nielubiących czytać i spędzać godzin na kminieniu. Same mięso. Zaczynamy! Jak reklamować swoje filmy na YouTube? Niestety organicznie dobrze idą tylko dramy, influencerzy oraz inne clickbaitowe filmy. A co z wartościowymi treściami? Niestety tutaj trzeba wyposażyć…
Jak wygenerować feed produktowy?

Rozpoczęcie efektywnej promocji produktów za pośrednictwem kampanii reklamowych w Google Ads lub Facebook Ads (Meta) wymaga przygotowania specjalnego pliku.
W tym wpisie pokażę Ci jak wygenerować feed produktowy. Na co uważać, jakie informacje o produktwach warto dodać oraz jakie filtry ustawić.
Jak znaleźć słowa kluczowe do kampanii Google Ads?

Znalezienie słów kluczowych odpowiednich do kampanii Google Ads nie jest do końca proste. Na początku swojej kariery robiłem to wszystko na bazie „wydaję mi się, że…”: Jeżeli masz duże budżety +10,000zł – 20,000zł / miesięcznie masz większą swobodę na testowanie…
Jak Założyć Konto Google Ads Bez Wpadki

Utworzenie konta Google Ads (dawniej Adwords) jest niby proste, ale w Google’u nic nie jest proste. Wszędzie na nas czekają pułpaki. Nawet podczas tak prostego zabiegu jak konfiguracja konta Ads możemy ustawić kampanie tak, że wydamy bezsensownie pieniądze na osoby, które…
Kampania produktowa w Google Ads

Sukces każdego sklepu internetowego opiera się na dobrej i skutecznej kampanii produktowej. Kampanie produktowe Google Ads to najpotężniejsze narzędzi dla sklepu e-commerce, dzięki któremu ich produkty są widoczne dla potencjalnych klientów w wyszukiwarce Google.